نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2741
-
الف
+

داستان «بچه مهندس» در فصل سوم به خاطر «کرونا» تغییر می کند

«حسن وارسته» از آخرین وضعیت ساخت و تغییرات فلمنامه سریال «بچه مهندس3» گفت.

به گزارش آی‌فیلم2، «حسن وارسته» نویسنده فصل سوم سریال «بچه مهندس» در یک مصاحبه از آخرین وضعیت ساخت و تغییرات فلمنامه این سریال سخن گفت.

«حسن وارسته» گفت: بخش مهمی از مراحل تخنیکی، همچنین تدوین نهایی، صداگذاری و موسیقی که از مراحل پس تولید است، هنوز انجام نشده است. 

وی ادامه داد: ما سعی کردیم به دلیل شرایط کنونی و ماجرای ویروس کرونا، قبل از عید پروژه را به اتمام برسانیم و من در مقام نویسنده تلاش کردم بازنگری مجدد در فلمنامه داشته باشم.

نویسنده سریال «بچه مهندس» به فارس گفت: اگر چه می دانم این بازنگری در فلمنامه، به خصوص در قسمت های پایانی که جمع بندی قصه همه فصل های «بچه مهندس» است ممکن است به فرجام قصه و آدم های داستان صدمه وارد کند اما به دلیل شیوع ویروس کرونا و سلامت جان همکارانم، ترجیح دادم به قصه صدمه وارد شود ولی به جان همکاران عزیزم آسیبی نرسد. 

«علی غفاری» کارگردانی و «سعید سعدی» تهیه کنندگی «بچه مهندس3» را به عهده دارند.

فصل اول این سریال در رمضان ۹۷ و فصل دوم نیز در ماه جدی/دی ۹۷ از رسانه ملی ایران به نشر رسید و اکنون قرار است فصل سوم آن در ماه مبارک رمضان سال روان نشر شود.

«پرویز پورحسینی»، «بهاره رهنما»، «اندیشه فولادوند»، «بهناز جعفری»، «افشین نخعی»، «سلمان فرخنده»، «سیاوش چراغی پور»، «فرزین محدث»، «سوگل طهماسبی»، «عباس جمشیدی فر» از بازیگرانی هستند که در فصل اول و دوم حضور داشتند.

«فرهاد قائمیان»، «ثریا قاسمی»، «کامران تفتی»، «اتابک نادری» و «روزبه حصاری» در فصل سوم به جمع بازیگران این سریال پیوسته اند.

گفتنی است که فصل دوم سریال «بچه مهندس» هر روز ساعت 17 به وقت کابل و تهران و 17:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

م ح

نظر شما
ارسال نظر